Sunday, October 23, 2005

Færsla #21

Sigga:

Hej allesammen! Vores danske venner har alle beklaget sig over at vores hjemmeside er skrevet på islandsk. Men vi fleste Islændinge lærer jo dansk for syv år - så det er lige meget om jeg skriver på dansk her på siden, ikke?

Nu er efterårsferien næsten slut! Den har været rigtig god. Gilli og Siggi var på besøg og sidste mandag var vi i biffen og så Charlie and the Chocolate Factory. Jeg kan huske at jeg HAR læst bogen men det er det eneste jeg husker så jeg havde ingen forvetninger. Men filmen var god nok - en rigtig god oplevelse. Johnny Depp var fantastisk som Willy Wonka og ligeledes Freddie Highmore som spillede Charlie Bucket. Ja, Charlie and the Chocolate Factory var sjov, charmerende og farverig! 3 stjerner!

Jeg har lige købt en pressekanne så nu kan jeg lave en rigtig god kop kaffe. Det synes jeg er vigtigt fordi de kommende uger skal jeg være dygtig til at læse. Kun halv anden måned tilbage af semesteren... :(

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ah til sidst blog på dansk. hvor skønt! glæder mig til at læse mere piger! :)

11:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej søde piger! Jeg går til samme klasse og i (mennesket og det fysiske) og jeg vil gerne lære jer at kende! Kan i huske mig, jeg sidder bagtil og har kortåndethed?

11:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

góð, kaup með pressukönnuna, keypti mér einmitt eina slíka í IKEA á dögunum. Vertu dugleg stúlka. Er í heimsókn hjá mömmu & pabba. Mamma biður að heilsa.

12:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Þetta var ég

12:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tak for sidst Sigga! Jeg syntes det var rigtig sjovt! Du er altid velkommen på besøg hvis du vil kigge på mit pistole kollektion :)

3:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kys og kram til dig Ziga!

3:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Danskan min er ekki alveg ad gera sig eins og hja sumum greinilega, tannig ad eg aetla ad halda mig vid gomlu godu islenskuna.
Skildi samt ad tid forud a Charlie and the Chocolate Factory...og skildi meira ad segja lika ad ykkur hafi likad vel!
Hafid tad annars gott dullurnar minar...kossar og knusar fra London

11:40 AM  
Blogger Valla said...

Sigga þú ert ekkert skárri en hún systir þín í bullískunni ;)

6:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jaeja stulkur...turfid ad vera duglegar ad koma med frettir, hvernig gengur vistin i danaveldinu.

11:26 AM  

Post a Comment

<< Home